czwartek, 31 sierpnia 2017

Kolejny etap moich doświadczeń na drodze pracy jako opiekunka w Niemczech , to etap pracy z polskimi agencjami,firmami,spółkami...
Moja pierwsza współpraca z polską firmą zaczęła się 26.04.2012 roku
Umowę pojechałam podpisać do Wrocławia i przyjmowała mnie bardzo miła rekruterka Pani
Natalia S.Trochę to trwało,wypełnianie dokumentów,rekrutacja języka i komputer wyliczył ,że moja stawka wynosi 1300 euro miesięcznie.mimo różnych opinii na temat tej firmy moje doświadczenia osobiste nie są najgorsze.Miałam dobre zlecenia i bez względu na stan zdrowia stawka w tej firmie była zawsze taka sama i regularnie bez opóżnień otrzymywałam na konto pieniądze i pisemne potwierdzenia wpłaty do ZUS każdego miesiąca .Tak minął rok i na mojej drodze stanęła firma Go Work z propozycją dobrego zlecenia za 1400 euro i związałam umowę z GoWork i wyjechałam na fajne zlecenie.Fajna rodzina,wspaniała córka jak siostra ,podopieczna trochę trudna ale przy współpracy z córka udało nam się pomóc na tyle podopiecznej ,że w wieku 94 lat robiła pół godziny jazdy rowerem stacjonarny  (zalecenie córki) i moja pomoc w dały duże efekty.Podopieczna po upadku chodziła schylona w pół z laską ,a efekt końcowy był taki ,że pomogłam uwolnić ten lęk i podopieczna zaczęła chodzić pięknie równo bez laski.Mam to opisane w referencjach.
Byłam tam dwa razy ,a rodzina z wdzięczności co niedziele zawoziła mnie do sauny do Idstein i tam spędzałam 9 godzin i oczywiście dostawałam 20 euro na tą saunę każdej niedzieli.
Póżniej przyjechała na zmianę dziewczyna i została dłużej ,a ja wróciłam do Promedica24 na kolejne 6 miesięcy.Z pracy z tą firmą mam jedną perełkę poznałam fajną opiekunkę ,która zmieniałam i z którą kumplujemy się do dziś ,a jest to Renata Arendarczyk,. Jestem jej bardzo,bardzo wdzięczna bo dała mi dużoooooooo cennych wskazówek do pracy z polskimi firmami.Co wolno ,co nie,na co uważać,na co zwracać uwagę.Moje wspomnienia są miłe mimo ,że zlecenia też były i ciężkie ale tam zawsze ktoś telefon odbierał,była centrala nie było tak ,że teleechooo .Był również telefon alarmowy .
W kolejnych wspomnieniach przejdę do innych polskich firm

6 komentarzy:

  1. Dobrze, ze o tym piszesz a szczególlnie, że podajesz godne uwagi firmy agencyjne. Dziękuje bardzo! Z pewnoscią będę do Ciebie zaglądać i w miarę systematycznie czytać Twoje posty, które są niezwykle interesujące. Moc serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci, że świetnie, że prowadzisz taki blog, ponieważ można dowiedzieć się wielu interesujących rzeczy oraz tego, na co trzeba uważać. A co myślisz na temat https://www.carework.pl/praca/opieka-niemcy/ Bo ja myślę właśnie o pracy przez ich pośrednictwo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opieka nad starszymi osobami jest bardzo wymagająca. Wie to każdy, kto pracował jako opiekunka lub musi zajmować się swoim rodzicem czy dziadkiem. Ważne, aby pamiętać o ćwiczeniu mięśni takich osób. Na https://www.pomocedlaseniora.pl/1245-rotory-rehabilitacyjne mają fajne rotory do rehabilitacji kończyn górnych, dolnych czy ćwiczeń barku. Pewnie wiesz, że jest to dużym ułatwieniem dla opiekunki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie może, w jaki sposób wyglądają zarobki osób pracujących jako opiekunki osób starszych w Niemczech? Konkretnie mówię o ofertach, które można otrzymać za pośrednictwem https://nursecare24.pl/ , ponieważ wydaje mi się, że może to byc dobra oferta pracy, aby rozpocząć nowe życie. Na taki zawód jak najbardziej jest zapotrzebowanie. Trzeba tylko trafić na odpowiednią pomoc, w szukanie tej pracy. Podana strona jest w stanie taką pomoc zapewnić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze ciekawiła mnie praca takich osób, ponieważ wiem i domyślam się, że jest ona ciężka. Kiedyś nawet chciałem spróbować, jak widziałem ofertę pracy tutaj https://arkadiacare.pl/ ale w końcu mama przekonała mnie, żebym poszukał czegoś w kraju. Żałujesz decyzji o podjęciu takiej pracy? Jakie agencje opiekunek osób starszych w Niemczech polecasz?

    OdpowiedzUsuń
  6. @Adrianna pracuje z Nursecare24 juz dłuższy czas i powiem tak: w Polsce tyle nie zarobisz jak na wyjazdach za pośrednictwem dla tej agencji. Dodatkowo zapewniają opiekę niemiecką i ubezpieczenie. Agencja jak najbardziej jest wiarygodna i spełnia moje oczekiwania. Dzieki sprawnej współpracy nie boję sie śmigać do Niemiec do pracy

    OdpowiedzUsuń